2010-05-10
 17:59:23

Jag är klantig.

Jag blir så sur på mig själv, för jag har värsta arbetet som ska in på onsdag i vård och omsorg. Och jag tänkte plugga idag, men självklart glömde jag boken i skolan! Och imorgon måste jag plugga inför Matte nationella, så skit på det här.. Och jag kan ju inte heller åka tillbaka skolan och hämta den, så får cp ryck.

Måste göra den här uppgiften för att få mvg! Ska göra 26 frågor och vara värsta smartisen på den och skriva om min APU, min egna tankar o skit på den när de handlar om dokumentation, nej bajs! Nu ska jag gå in och kolla Alexandra's Cafe World åt henne, sedan ska jag hitta mig en pojkvän..

Nej skojja bara, men skulle vara najs med pojkvän just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: