2010-05-13
 10:57:36

Torsdag, ledig.

Vaknade för en stund sen av att någon ringde mig med dolt nr, IGEN! Blir så sur, dagen efter valborg, och förra lördagen så ringde också någon och väckte mig med dolt nr.. Blä.

Igår var jag iallafall i skolan en stund sedan åkte jag in till stan med mina kära vänner och åt glass, pomfritt och så köpte jag två kläningar. Anledningen till detta är för jag visste inte om jag ville ha den vita eller den rosa klänigen. As snygg klänning btw, tight kläningen sen vid tuttarna är det en dragkedja, så lite farligt om någon kommer och drar ner den för då hoppar tuttisarna fram!

Sedan blev det iallafall benne, mums. Efter det gick jag och mötte Alexandra och vi var hemma hos henne en stund, fixa oss lite, sedan gick vi ner till brosjön där vi träffade trevligt folk. Satt vid brasan lyssnade när killarna spelade gitarr och sjöng, rökte vatten pipa och så. Mysigt!

Snart ska jag åka iväg, och handla sedan till polis stationen och hämta mitt pass! Senare får vi se vad som händer, antagligen någonting roligt! Imorgon ska jag till stan och göra gastroskopi, läskigt.. Sedan åker mamma och pappa iväg så är hemma den här helgen själv också! AS NAJS! Men nu ska jag kila, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: