2009-11-10
 19:22:20

Tisdag dåååe

Kläder: Mjukis byxor och tjock tröja.
Smink: Ingenting.
Frisyr: Cp hår - boll på huvudet!

Vill: Ha dig hära.
Borde: Gå och titta på 2 and ½ men.
Citat: Inget idag vad jag minns :o

Mat: Frukost : Ingenting. Lunch : Mellan pomfrit, Cheesburgare, coca cola och en glass. Middag : Kött och ris.
Köp: En macka och en Loka.
Humör: Sliten.

Bästa: MVG på Medicinsk grundkurs provet!
Värsta: Akut tid på sjukhuset.
Snällaste: Att mamma köpte donken till mig!
Dummaste: Satt och snackade skit om Barnmottagningen på Paradisgatan med en läkare på sjukhuset, hihi!

Låt: David Archueta - To be with you.



Alohaaa!

Har precis käkat nu så det betyder bara en sak - Ont i magen. Men men, jag överlever! Dagen började med att jag vaknade av mitt mobil larm, stängde av det och tänkte "Whatever, jag kan ta sovmorgon" Men vaknade en halvtimme efter det och var skit pigg, så jag klädde på mig och satte upp håret i en bulle. Kände mig verkligen inte okej i morse, kände mig yr, spyfärdig och hade så himla ont i magen. När jag kom ner till bussen kände jag bara att det inte gick, så jag smsade mamma och hon skulle ringa till sjukhuset. När jag kom till tumba mötte jag Caroline och snackade lite. På första lektionen hade vi matte, och jag dampade ur som vanligt! Men det gör ingenting eftersom Ramin gillar mig! mhihi..

Sedan på Medicinsk grundkursen så fick vi tillbaka våra prov och jag fick 30.5 poäng av 34 poäng, och gränsen för att få MVG var 30 poäng, men hon hade skrivit att jag hade VG+ - MEN jag hade MVG, suckers! Sedan ringde mamma mig och sa att jag skulle komma ut, så vi åkte till sjukhuset på en akuttid. Medans jag satt och väntade på min tur så somnade jag med huvudet på bordet och fick "trött rykningar", haha hela bordet skakade tydligen så mamma väckte mig. Sedan fick jag lämna blod och grejer, fick även veta att jag typ ska göra en gastroskopi senare. Men eftersom barn läkare inte kan hjälpa mig så ska jag vända mig till en vuxen läkare, och det kommer ta flera månader innan det händer någonting.

Sedan åkte vi till McDonalds och käkade och sedan åkte jag till skolan igen. Hände inte så mycket i skolan efter det, slutade vid 4 och mötte Daniella i tumba sedan drog jag hem. Har inte gjort mycket nu ikväll asso, bara duschat och så. Snart ska jag titta på Ugly Betty och DH sedan blir det att sova, yääy!

Skriver senare!
<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: