2009-12-01
 19:51:48

Blablabla..

Pappa : Gå in och googla på moppen
Cissi : Va? På vadå?
Pappa : Ja, sprängskissen till moppen
Cissi : Vad heter det då?
Pappa : Men hitin hittade ju det förut
Cissi : Men jag är tjej! Han är kille!

Seeeeeeeriöst, daamp. Nu ska jag leta efter någon jävla spräng skiss på min moppe. Vet ju lixom inte änns vad det är för någonting. Och han tror att jag kan hitta det bara för att mitt ex hitta någonting om reserv delar till min moppe i sommras, jag fattar ingenting och får panik.

Finns ju lixom hundra olika Speedfighter moppar kolla lixom :

SPEEDFIGHT 1 Luftkyld
SPEEDFIGHT 1 Vattenkyld
SPEEDFIGHT 2 307 WRC Luftkyld
SPEEDFIGHT 2 307 WRC Vattenkyld
SPEEDFIGHT 2 Luftkyld Efter 2004
SPEEDFIGHT 2 Luftkyld Till 2003
SPEEDFIGHT 2 Vattenkyld Efter 2004
SPEEDFIGHT 2 Vattenkyld Till 2003
SPEEDFIGHT 3 / ULTIMATE - AC
SPEEDFIGHT 3 / ULTIMATE / R-CUP - Vattekyld

Allt vore enklare om man bara sa moppe 1, moppe 2!


Måste hitta en sprängskiss JAAAAAO! (vad det nu är..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: